29 Temmuz 2015 Çarşamba

Bir Uzmanı Cilt Bakımı Essentials | Dr I Greams

Siz de benim gibi iseniz bu cilt herhangi güzellik rejiminin önemli bir parçasıdır farkındayız, ancak ürünler ve ayrıntıları kaybolabilir. Bugünün Misafir Mesaj NYC tabanlı naturalista ve cilt bakımı uzmanı Lenore geliyor! Onu üç parçalı cilt bakımı kontrol listesi için okumaya devam!

Eğer benim gibi bir makyaj bağımlısı olduğunda, hemen hemen bir kez bir şey deneyeceğim. Bazen aslında o parlak kırmızı ruj, en iyi bulaşmaya dayanıklı eyeliner veya yeni güneş var sadece ne kadar harcama kendinizi şok edecek Eğer Jennifer Lopez gibi kızdırma yapacak bronzlaştırıcı öptü.

Benim adam makyaj ıvır zıvır biri Sephora gitti ve onun faturası sadece 3 öğeler için 104 $ geldi; 2 sadece dudak tefsirler oldu! Bir an için, ben bile o deli olduğunu düşündüm. O bir yıl tedarik aldın mı? Ben o ücretsiz hediyeler var umuyoruz. "Ama onlar YSL oldu!" Diye bağırdı. Tabii ki lüks markalar için daha fazla para harcamak, biz yüksek kaliteli ürünler bekliyoruz.

Bugünlerde güzelliği gider o kadar var. Ama ne kadar biz aslında cildimizin, biz bizim günlük sanat işi tuval dikkat çekmek için harcama? Cildinizin bakımı da sağlık bakımını bir parçasıdır. Deri vücudumuzun en büyük organıdır. Bu çağımızın hakkında çok şey söylüyor. Sadece bir dolap gibi, kapalı 10 yıl sürebilir ya da gerçek yaşı üstündeki 10 yıl koydu.
Hayır, ben senin astar öncesi hakkını kullanacağız $ 2 sabun bar ya da küçük kardeşi ya da kız kardeşimin açık gözenek temizleyici bahsetmiyorum. Beni yanlış anlamayın, işe bazı büyük eczane ürünleri vardır. Ancak, cilt bakımı yatırım harika ve sağlıklı bir cilt için bir başlangıç ​​kesinlikle.

1. Temizleme herhangi rejimi başlatmak için ilk adımdır. Sadece günlük olarak bir gün kirli havaya çıkıyor, makyaj giyer bir kişi olmasa bile cildinize temas neler yıkamak için yeterli bir nedendir. Felsefe Saflık (20 $) olarak adlandırılan büyük bir temizleyici vardır. Herhangi bir cilt tipine doğal yağlar dengelemek için bu yüzden bu tür lavanta ve sandal ağacı gibi temel yağların bir düzine, krem, sigara kurutmayı bir tek adım temizleyici inşa toneri vardır.





2. Nemlendirici! Nemlendirmek! Nemlendirmek! Eğer varsa ne olursa olsun cilt tipi (Yağlı, Karma, Kuru) nemlendirici özellikle prime önce çok önemlidir. Hatta yağlı cilde sahip, size yağsız ama hala hile yapacak bir nemlendirici bulabilirsiniz. Clinique en Olağanüstü Farklı Nemlendirici Jel (24,50 $) hafif ve ferahlatıcı. Sizin ihtiyaçlarınıza bağlı olarak anti-aging için tasarlanmış birçok kremler de var. O yol gitmek seçerseniz, bu hafifletmek sıkın ve aydınlatmak için c vitamini büyük bir doz ile bir nemlendirici bulmak için en iyisidir.






3. Gözlerinizi ihmal etmeyin. Göz kapakları için kremler, hatta sadece önlenmesi için eğer herhangi bir rejim için gereklidir. İnce çizgilerin, kırışıklıkların, koyu halkaları ve şişlik farklı göz endişeleri çözmek için tasarlanmış birçok göz kremleri vardır. Bir bezelye büyüklüğünde uzun bir yol gidiyor, çünkü kremler muhtemelen bir şey daha uzun sürecek. Algenist Tam Göz Yenileyici Balsam (65 $), deri sıkılır ve esnek böylece cildin elastikiyetini yardımcı Alguronic Asit denilen özel bir aktif madde ile tasarlanmıştır. Aynı zamanda koyu halkaları için mükemmeldir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder