24 Ağustos 2015 Pazartesi

NASIL cilt bakacak


Cilt Bakımı böyle önemli bir konudur ve ben iksirler ve losyonlar hakkında tutkulu değilim. Ben gerçekten iyi bir henüz temel cilt bakımı rutin bazı ipuçları ile birlikte size benim en sevdiğim doğal ürünlerin bazı paylaşmak için heyecanlıyım.

Bu sadece sizin vücudun içine ne koymak olarak vücudunuzun AÇIK ne koymak önemli olarak bu. En büyük organ olarak cilt kan dolaşımına hızla cilt bakım ürünü maddeleri emer. Cildinizi sağlıklı tutmak ve radyant ben doğal güzellik ürünleri kullanmanızı öneririz, tercihen organik ve potansiyel toksik maddeler serbest onaylı.

Temizlemek

Sabah, su ile yüzünüzü sıçramasına cildi yenilemek için yeterli olabilir. Cildiniz yağlı hissederse, hem de sabah yumuşak bir temizleyici kullanın çekinmeyin. Onlar cildinizi veya işlevlerini rahatsız şerit yok gibi bir köpürmeyen Sıvı, milk-, yağ veya merhem temizleyici seçmek en iyisidir.

Akşamları her zaman çift temizlemek için emin olun: Eğer cildinizi temizlemek önce her zaman ilk makyaj kaldırmak. Aynı zamanda bir çift temizlemek gerektirir güneş, için de geçerlidir. En ekonomik ve nazik makyaj çıkarıcı bile su geçirmez maskara kaldırır saf hindistan cevizi yağı vardır. Eğer makyaj kaldırıldı sonra, temizleyici kullanın ve nazikçe cilt içine masaj ve sonra durulayın; Ayrıca yumuşak pamuklu bir bez de kullanabilirsiniz. Ilık su, asla çok sıcak veya buz soğuk kullanmak için özen gösterin.

Benim kişisel temizleyici şu anda Bloom Glow & Polonyalı ve uzun vadeli bir favori La Mav Hydra Temizleyici Crème Calm olduğunu.

Hidrat

Ben temizledikten sonra bir nemlendirici sis ile cildim yenilemek için seviyorum, bu kuruma olmadan hafif bir tonlama etkisi vardır. Sisleri nemlendirici Çoğu doğal markalar cilt için çok yatıştırıcı ve sakinleştirici ve bitkisel özler ve cilt tipine veya endişe bağlı onlara eklenen uçucu yağlar, var aloe vera dayanmaktadır. Birçok aromaterapi faydaları vardır ve çok beni almak için hızlı bir masanızın üzerinde tutmak için idealdir. Ben Gressa Canlandırıcı Mist seviyorum, çok yatıştırıcı ve sakinleştirici var.

Nemlendirmek

Bu adım çok cilt tipi özeldir ve aynı zamanda sezon / ortamına bağlıdır. Nemlendirici zengin, sezon cildinizi kuru ve soğuk. Cilt oilier ve sıcak / bir kural olarak, hava durumu hafif nemlendirici nemli. Büyük olasılıkla mevsim ile nemlendirici değiştirmek zorunda kalacak.

Ben bir nemlendirici sprey sonra daha kolay emer bu şekilde nemli cilt üzerine yağları kullanmak ister. Onlar da nemlendirici sprey sağlanan nem kilitlemek mümkün olacak.

Dolaşım ve parlaklık artırmak için cildinizi masaj yapın. Senin nemlendirici göz çevresi kullanılamaz ise, göze çok yakın getirmek için dikkatli olun, bir göz kremi kullanın ve hafifçe göz çevresinde kemikler etrafında pat.

Ben Bloom Nourish Yağları büyük bir hayranıyım, La Mav Antioksidan Zengin Gecelik Nektarı ve Z'kin Nemlendiriciler onarın.

Pul pul dökmek

Bu haftada bir kez derin bir temizlemek veya eksfoliyasyon yapmak iyidir. Bir detoks çamur maskesi cildi yağlı dengelemek ve kirleri çizmek, ya da uzakta ölü cilt hücrelerini buff, bir muslin bir bez ile hafif bir temizleyici macun kullanmak için harika bir nazikçe seçimdir. Daima cildi ovmak ve cilde zarar verebilir kaba scrubs uzak kalmak için dikkatli olun.

Benim en sevdiğim peeling maskesi Tata Harper cilt soyma Maske, özel bir tedavi bir parçasıdır ve Miskin Organik Detoks Maskesi sorunu cilt için harika bir çamur maskesi yapıyor olduğunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder