3 Ağustos 2015 Pazartesi

Onun sırrı nedir?




Ingela Ratledge tarafından

Sağlık dergisi Hepimiz orada oldum: Eğer kendinizi yakalamak O an midappointment utanmadan sizin kuaför, dermatolog veya diş hekimi ve düşünce bakarak, halt o koparmak nasıl çalışır? Onu büyük bir saç, gözenek içermeyen tenli, ya da kusursuz dişlerin sırrı nedir?

Peki, biz kaynağına inmeye ve yaşlanmayan bir görünüm doğal almak nasıl bulmaya karar verdi. Biz sorduk güzellik endüstrisi en çok rağbet gören stilistler, estetisyenler ve MDs saati durdurmadan kendi hileler açıklamaya. Gençlik hiçbir çeşme varsa, onların beklenmedik basit tavsiye sonraki en iyi şey olabilir.

Susam yağı kullanın

"Ilk şey her sabah, ben onu Çalışma beni uyandırır. Benim tüm vücutta sağlık gıda deposu organik susam yağı masaj ve gerçekten. Artı dolaşan kanımı alır, yağ Sonra. Oa sağlıklı bir ışıltı vererek, benim nemlendirir Ben duş yağı atlamak doğal ölü cilt hücrelerini temizler uzakta. "- Lisa Hedley, Mayflower Inn and Spa, Washington, Conn kurucusu ve yaratıcı yönetmeni.

Bu java aşağı

"Ben hızlı bir şekilde kahvemi içerek lekeli dişler kaçının. Bir saat boyunca onu yudum, o kaplama ve recoating tutar. Aynı çay ve karanlık suları gibi diğer boyama sıvılar için de geçerlidir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder